Baidīties oktobrī

Akcija R.I.P. IX jeb R.eaders I.mbibing P.eril devītā kārta aizsākās jau septembrī, bet es tai pievienošos tikai oktobra sākumā. Ir pagrūti ielekt tai īstajā tumšo rudens vakaru noskaņā, kad aiz sienām gaudo vēji un līst lietus, ja vidējā temperatūra ir ap trīsdesmit grādiem plusā, un no krāsainajām rudens lapām nav ne miņas. Indonēzijas musona sezona sākšoties tikai novembrī, bet tik ilgi es gaidīt netaisos. Izlīdzēšos ar tumsu, kas šeit iestājas ap sešiem vakarā, ieslēgšu gaisa kondicionieri un uzvilkšu siltas zeķes.

AIziet! Mēģināšu tikt pie Peril The First titula, un lasīšu sekojošas grāmatas:

miniaturist

The Miniaturist / Jesse Burton

Ecco/HarperCollins Publishers (August 26, 2014)

421 pages

Neko daudz par šo darbu nezinu. Mani uzrunāja grāmatas vāks ar sniegaino septiņpadsmitā gadsimta Amsterdamu. Vēl tur man grāmatas apraksts sola, ka es sastapšot bagāto tirgoni Johanesu, kurš savai sievai Nellai dzimšanas dienā uzdāvina viņu mājas repliku miniatūras formā…Mani ieintriģēja…

revengeRevenge: Eleven Dark Tales / Yoko Ogawa 

Picador; Reprint edition (January 29, 2013)

178 pages

Vienpadsmit dažādi vairāk vai mazāk briesmīgi stāsti, kuri mani vajāšot līdz pat pēdējai grāmatas lapaspusei. Kritiķi Šērlijas Džeksones balvu ieguvušo Ogavu salīdzina pat ar pašu Murakami, Redzēsim…

artfulArtful:A Novel / Peter David

47North (July 1, 2014)

290 pages

Man nezināms autors, Olivers Tvists, konspirācijas teorija un vampīri. Ceru, ka šis sajaukums mani nepievils. Un atkal priecājos par grāmatas māksliniecisko noformējumu.

hauntingThe Haunting of Hill House / Shirley JacksonPenguin Classic (October 1, 2013)

260 pages

Neesmu vēl sastapusi tādu lasītāju, kuru Šērlijas Džeksones rakstītais būtu atstājis vienaldzīgu. Jūtu, ka būs šausmīgi labs:)

2 thoughts on “Baidīties oktobrī

  1. O, superīgi!!! Varēsim kopā šausmināties par Šērlijas Džeksones talantu 🙂 Dikti gaidīšu Tavus iespaidus par Revenge un Miniatūristu. Par pirmo tāpēc, ka japāņu, par otro, jo pati gribu izlasīt. Vispār es domāju, ka novembrī turpināšu lasīt R.I.P. tēmas grāmatas, jo velk uz to pusi pašlaik.

  2. Jau izlasīju pirmo stāstu no Revenge. Man patika. Ceru, ka arī pārējie nepievils. Džeksones grāmatu atstāšu desertam, kad būšu tikusi galā ar pārējām R.I.P.IX akcijas grāmatām.

Komentēt